בעלי עסקים לא מבינים לעתים מדוע קמפיין פרסום לא עובד עבורם כפי שציפו. הם השקיעו כספים רבים, בחרו את קהל היעד אבל כמעט ואין המרות שמבוצעות בדף הנחיתה שליו הם מגיעים. במקרים רבים מדובר על דף נחיתה שהוא "סתם" עמוד באתר או דף נחיתה שלא בנוי נכון כדי להשיג המרות טובות. כדאי ללמוד איך דפי נחיתה אמורים להיות כדי להגיע לתוצאות טובות יותר ולקהל המרות.
דף נחיתה שמעוצב נכון ובצורה מקצועית הוא לעתים ההבדל הגדול בין קמפיין פרסום מוצלח לכזה שאיינו מוצלח. קמפיין פרסום כולל שלבים רבים אך זה של דף הנחיתה הוא נקודת הקצה שלו ולכן שם חייבים להיות הכי ממוקדים ואפקטיביים כדי להשיג המרות שרצויות לנו.
5 טיפים לבניית דפי נחיתה שפשוט מוכרים יותר
בעלי עסקים רבים עושים טעויות בניהול קמפיינים שמובילים לדפי נחיתה שהם "סתם" דף אינטרנט באתר שלהם ולא כזה שעונה להגדרות הנדרשות מדף נחיתה אמיתי או שדף הנחיתה שלהם לא טוב מספיק בפני עצמו.
על מנת לחסוך לכם טעויות יקרות כאלה (בזמן וכסף) הנה 5 טיפים לבניית דף נחיתה מוצלח לעסק:
- כותרת מושכת – הדבר הראשון שהגולש פוגש כשהוא נוחת בדף נחיתה זו הכותרת של הדף ומיד לאחריה משפט שיווקי או סלוגן עסקי שלכם. על כן, בעיצוב דף נחיתה לעסק, אתם חייבים להיות ברורים בכותרת הראשית כדי שיהיה לו ברור לאן הגיע ושזה מענה למה שחיפש או התעניין בו קודם לכן בעת הלחיצה.
- תוכן ברור ומינימליסטי – דף נחיתה חייב להיות עם תוכן ברור לגולש שמבקר בדף ולא עם התחכמויות או תיאורים מייגעים על מה שאתם מציעים לו או על התועלות שיהיו לו מכך. יש למקד את התוכן סביב יתרונות של המוצר או השירות שלכם, התועלות שזה מביא לגולש והיכן הוא יכול להשאיר פרטים, להירשם או לבצע הזמנה\רכישה, על פי מטרת ההמרה שלכם בדף.
- אמינות ומקצועיות – חובה שדף הנחיתה שלכם ישדר אמינות ומקצועיות עבור הגולש. את זאת תוכלו לעשות באמצעות צירוף של תעודות, מחקרים, סקרים או מידע חדשותי שמחזק את הערך של המוצר או השירות שאתם מציעים. כמו כן הוספה של עדויות מלקוחות קודמים שלכם (עדיף אמתיים כמובן) תמיד מחזקת את האפקטיביות של זה.
- התאמה למסכים – יש היום קשת רחבה של אמצעים לגלוש באינטרנט או להגיע לדף נחיתה שלכם. כאשר אתם מעצבים את הדף אתם חייבים לחשוב על מתן מענה לכל סוגי המכסים ולכן חובה להקפיד על עיצוב דף נחיתה רספונסיבי שיודע להיות מותאם לכל מסך מבחינת גודל או רוחב וכן הלאה.
- קריאה לפעולה – הדף שלכם יכול להיות ארוך או קצר, עם סרטונים או תמונות ובצע כהה או בהיר. בסופו של דבר המטרה היא להגיע למקום בו הגולש אמור לבצע המרה. כדי להשיג זאת אתם חייבים לעצב אזור קל ונוח להשארת פרטים, הרשמה לרשימת תפוצה או קניה של המוצר או השירות שאתם מציעים. סופו של כל התהליך אמור להיות הכי מזמין וברור לגולש. זכרו זאת תמיד!
לסיכום, הקפדה על 5 האלמנטים הללו תבטיח לכם דף נחיתה יותר מקצועי וסיכוי הצלחה גבוהים יותר ליהנות מקמפיין פרסום מוצלח.
המאמר נכתב בשיתוף עם אתר Landing Page אשר סוקר מערכות לבנייה של דפי נחיתה בישראל ובעולם. בין המערכות שעליהן ניתן לקרוא סקירות מקיפות באתר Landing Page ניתן למצוא את אקטיב טרייל, רב מסר, שלח מסר, מיילצ'ימפ, AWeber ועוד.